Seznam: dva výsledky z webu – věc, kterou Danny Sullivan nenávidí na Google

Seznam v těchto dnech na svém Searchtestu zkouší zobrazování dvou výsledků z jednoho webu v SERPu. Jak to může vypadat je zobrazeno na následujícím screenshotu:

Ze začátku bude nastaven limit pouze dvou výsledků z jednoho webu, časem je však možné, že Seznam tento počet zvýší.

Nedávno jsem četl zajímavý článek od Danny Sullivana25 věcí, které nenávidím na Google, revize po 5 letech (článek je v angličtině). Všimněte si především bodu #2, kde Danny kritizuje Google za obdobnou věc, kterou se chystá nyní Seznam nasadit do ostrého vyhledávání.

Já osobně bych uvítal na Seznamu raději nějakou formu sitelinků, jak je známe z Google, než zobrazování více výsledků z jednoho webu v SERPu.

Jaký názor máte na tuto věc Vy? Podělte se v komentářích.

Ne/souhlasíte s článkem? Přidejte komentář nebo si uložte RSS feed.
Seznam: dva výsledky z webu - věc, kterou Danny Sullivan nenávidí na Google by

3 komentáře u „Seznam: dva výsledky z webu – věc, kterou Danny Sullivan nenávidí na Google“

  1. Já osobně trpím, taky to nemám rád, ale zjevně je to věc na který si ujíždí i Dušan Janovský, takže s ní nic neuděláme.

  2. Otázkou je, jak se takové zdvojování výsledků líbí běžným uživatelům. Veškeré publikované názory pocházejí od zcela nereprezentativního vzorku vyhledávajících, kteří navíc Seznam vesměs vůbec nepoužívají. A když, tak k ověření pozic svých webů na nějakou frázi. Seznam by měl testovat na lidech, ne nás 😉

    Proč mluvit jen o zdvojování? Ještě před měsícem jsem na jednu svatební frázi obsazovala na Googlu hned čtyři místa za sebou. Mě to rozhodně neštvalo – zvedlo to návštěvnost. Dnes je ale výsledek už zase jen jeden.

  3. Taky půjde o to, jestli si “běžní uživatelé” vůbec všimnou, že je v SERPu více výsledků z jednoho webu…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Zasílejte mi informace o nových komentářích. Přihlaste se k odběru i bez přidání komentáře.